قائم مقام نخستین جشنواره ملی فیلم کوتاه امید:

یزد میزبان نخستین جشنواره ملی فیلم کوتاه امید

 قائم مقام نخستین جشنواره ملی فیلم کوتاه امید گفت: این جشنواره در بخش‌های اصلی داستانی و مستند، ویژه تولیدات آموزشی و تلویزیونی، فیلم‌های غیرحرفه‌ای مردمی و بخش جنبی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ عباس گلرسان قائم مقام نخستین جشنواره ملی فیلم کوتاه امید گفت: تا پایان روز کاری 23 آبان ماه، 421 اثر از هنرمندان سراسر کشور به دبیرخانه نخستین جشنواره ملی فیلم کوتاه امید ارسال شده است.

گلرسان افزود: از بین آثار ارسال شده 241 اثر در بخش فیلم داستانی، 83 اثر در بخش اصلی فیلم مستند، 64 اثر در بخش آموزشی و تلویزیونی و 33 اثر هم مربوط به بخش تولیدات غیرحرفه ای و مردمی است.

به گفته وی، بیشترین آثار ارسال شده از استان تهران است و بعد از آن استانهای گیلان، اصفهان و يزد پيشتاز در ارسال فيلم به جشنواره بوده اند.

قائم مقام نخستین جشنواره ملی فیلم کوتاه امید اظهار داشت: این جشنواره در بخش‌های اصلی داستانی و مستند، ویژه تولیدات آموزشی و تلویزیونی، فیلم‌های غیرحرفه‌ای مردمی و بخش جنبی برگزار می‌شود.

گلرسان گفت: آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره، اول آذرماه سال‌جاری است و علاقه‌مندان می‌توانند از طریق سایت www.omidfest.ir ثبت‌نام و نسبت به ارسال آثار خود اقدام کنند.

نخستین جشنواره ملی فیلم کوتاه امید با محوریت موضوع های حوادث، آگاهی از مخاطرات، ارتقای تاب آوری جامعه، افزایش امید، ترویج فرهنگ ایمنی، کاهش خطرپذیری بلایای طبیعی، مدیریت بحران و رفتار انسانها در بحران سوم تا پنجم دی ماه سالجاری به میزبانی استان یزد برگزار می شود.

انتهای پیام/ ی

421 اثر متقاضی شرکت در جشنواره امید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار